Gymnázium Budějovická

Přebrepty * ze školních sešitů * z tajných zápisků

Naposledy upraveno , GyBu admin
  • Zakladatelem řecké tragédie byl Aristokrates.
  • Narodil jsem se 29. 2. 1996, což je jednou za čtyři roky.
  • Síťová karta je součástí harvardu.
  • Bit (b) je délková jednotka menší než cm.
  • Soubor to je místo, v němž jsou uloženy soubory.
  • Soubor je soubor složek, dokumentů, aplikací.
  • Teda vy máte znalosti, to jsem ještě nezažila. Koho máte na český jazyk? Já si s ním promluvím! | No, Vás, paní profesorko!
  • Člun má sílu 35 koní. Vypočítejte rychlost člunu. | Prosím, jak rychle plave kůň?
  • Nervózní soustava je difuzní.
  • Na příští hodinu si zopakujeme trávící soustavu bezobratlých obratlovců.
  • Dnes budeme probírat uhlovadíky.
  • A to taky patří do nedostatků chro...chlo...chrochrofylu?
  • Vítku, zavři zubu!
  • Křídla bělásků se třpytila všemi barvami.
  • Zavřete si sešity a dělejte si poznámky.
  • Když kuře doroste do hmotnosti 1,5 g ... | ... to tedy bylo velké kuře!
  • Napíšeme si písemku... | A na co? | No, na známky!
  • Já mám plný oči písku. | Tak to vyplivni!
  • Brácha rozbil přední hlavou sklo.
  • Muži nestárnou, ale umírají dřív.
  • Vaše štafeta se mi líbí, nevidím tu ani jednoho nekuřáka!
  • Z té pravé nohy se vodražte oběma...
  • Komenský a jeho – Učit se, učit se, učit se!
  • Je to dobře? | Jasně, dyť mám čtyřku z matiky...
  • Oxid cínatý = OSn
  • Carská vojska byla skvěle organizována, ale kvůli špatné organizaci bitvu prohrála...
  • Marie byla synou uherského krále.
  • Kapitán padl k zemi a byl úplně mrkev... (dobývání Huascaranu)
  • Pište si: 1122 – spor mezi světskou a církevní močí.
  • Co způsobuje nedostatek vody? | Žízeň!
  • Čípky mají vysoký obsah vitamínu C.
  • Tam nepoznáte, jaký je to rod, tam je to takové pikantní.
  • Zpracoval také život Havlíčka, z části Borovského.
  • Profesor dějepisu po přečtení návodu k čistícímu prostředku na lavice: Když se to nestříká do úst, tak to není jedovaté.
  • A za čtyři minuty zvoní, tak si dáme přípravu na přestávku...
  • Mělo by to divné vlastnosti, jednak by to nešlo...
  • To jste určitě ještě asi neměli.
  • Co cítil básník při psaní této básně? | Zimu. (Orten: Bílý obraz)
  • Na konci století jsme zaznamenali výrazné proměny skusu.
  • Průměrná výška homo erektus byla 165 cm, protože v jeskyni byli nalezeni muži, ženy a dědci.
  • To jsem vám minule říkala jenom ústně.
  • Jedním uchem poslouchejte, druhým potichu otevřte atlas!
  • Atom hélia má dva elektrony, z toho osm valenčních.
  • Tedy vy snad děláte přímo kýblochemii.
  • Všiml si toho a přešel to bez povšimnutí.
  • Ve středu je rodičovské vzrušení, tedy sdružení.
  • Tak si dáme ještě jednou Chcíp, aby spal.
  • ...zda je schopno uchopit levý boltec ruky.
  • Vládcem východofrancké říše byl energetický Ludvík Němec.
  • ...španělská inteligence se počala rodit až ve třicátých letech našeho století, jak víme...
  • Tyto schody postavil Michelangelo da Vinci.
  • Kde je mysův Horn?
  • Zhlédnout se píše se Z, ale stejně to pořád někteří tvrdošíjně píšete s měkkým i.
  • Tam, kde mosty přejíždějí přes Vltavu.
  • Tam byla jenom jedna kniha a to z r. 1893, takže to jsou nejčerstvější zprávy.
  • Samci mohou dosáhnout hmotnosti až padesát kilometrů.
  • Želva sloní patří mezi největší žáby.
  • Martine, představte si, až to budete říkat svým dětem. | Ale já se stanu knězem, paní profesorko.
  • U nás žije pouze šest druhů, které dělíme do tří čelistí.
  • Je jich 7, přesně tolik, kolik máme prstů.
  • Situace se zmrtla... (diskuze na téma Franco)
  • Antal Stašek – Poustevníci našich hor.
  • V jakém povrchu jsou ty objemy toho válce a toho koule?
  • Pozorovatelna vzdálená od břehy řeky... | ...hihihi... | No co se smějete? Pozorovatelna vzdálená od břehy řeky...
  • prof.: Slyšel jsem někoho klepat. Klepat je doplněk, tedy atribut. Slyšel jsem někoho zvonit. Zvonit je předmět, tedy objekt.
  • žáci: Ale jak to?
  • prof.: Prostě to tak je.
  • žáci: A proč?
  • prof.: Proto, to už máte umět ze základní školy.
  • žáci: Aha.
  • ... 40 000 obyvatel čtverečních ...
  • Na rozloze 61 km2 žije 24 tisíc kilometrů.
  • Třídní schůzky se blíží, známky jako obvykle blbý...
  • No až se (inspektoři) podívají do vašich sešitů, to bude rozkoš.
  • Pak to chce prohlídnout si ty boty, teda body.
  • Kolik mu bylo? | 44 | No to už je dost pozdě, ne? | No dovolte, to je mně!
  • Na druhé straně máte úryvky od Jana Nerudy, tam budu samozřejmě autora chtít.
  • Ježišmarja, já pudu vrátit diplom.
  • Vojto, já si nepamatuju, že byste přišel včas. Alespoň občas, kdybyste přišel včas.
  • Kluci, já vás normálně vyhodím. Já to normálně nedělám, ale vy se chováte jak pepíci na písku.
  • Tak ... nám řekne jaký má mozkový nerv.
  • Víš, že se to nesmí dávat rovnou do odvárného mělce?
  • Ráda bych uvítala vaše rodiče na konzultacích, protože vaše budoucnost na tomto ústavu se mi jeví neperspektivní.
  • ...já tě za chvíli vyhodím. Omlouváš se, nepřineseš nic ze svatby a ještě otravuješ.
  • Jo vy jste ještě neotevřeli knížku, no to je od vás roztomilý.
  • Takže si prozrazujeme sladké tajemství, že cévní soustava je otevřená.
  • Čásť, teda plášť je často pestře zbarven.
  • Název to má podle hlavního hrdiny. Ono to vlastně hrdinu nemá.
  • Dejte si ruce mezi hlavu.
  • Kdo sedí u okna (ukazuje na dveře), napíše si B.
  • Ne Švancnberk, ale Švarcnberg – to je v tom názvu Černá hora – voni ji měli i ve znaku. Kdyby to byl Švancnberk, tak nevím, co by tam měli, asi ponožku nebo co.
  • To budou zřejmě otroci pracující na plážích.
  • Vy jste tady 4 Kateřiny? No to je strašný! (v půlce listopadu)
  • Napiš mi směrnicový tvar přímky q, která prochází bodem A[3;1] a nazveme ji m.
  • Ten pacient už klepe na kliku. (překlad)
  • Dosadíme 1 nebo 2, to je jedno, vono to stejně vyjde hnusně.
  • Poznamenávám si pro příště: připravit pro zlobivce obzvláště ohavné příklady.
  • Protože elipsu kružítkem nenakreslíš.
  • -1 a -2 je -3. No někdy to taky bývá -3.
  • Kdo došel k výsledku A'[5;-6;0] ať zvedne ruku. Chci vidět les rukou... To je silně zdevastovaný les.
  • To vůbec nejde, ta věta je celá zlá.
  • Čím by si usměrňoval? NO ČÍM BY SI USMĚRŇOVAL? ... No třeba usměrňovačem!
  • Všichni chápou? No to je tedy pedagogický svátek.
  • Sem vlezu a doufám, že tady budu mít vděčný posluchače. Aspoň několik, jsem taková skromná fialka.
  • ...zemřel na leukémii. | Ježiš člověče, vy jste úplně nemožnej. Vy máte říct, že ho Jiří otrávil a já mám trumfovat, že to byla leukémie.
  • Jestli tam má někdo 4 trojky a 1 dvojku a přijde, že chce dvojku nebo třeba jedničku, tak poletí jak špinavý prádlo.
  • OO není teda WC, ale ocasní obratle.
  • Jak je pažní kost? Mně to nějak vypadlo, pomozte mi. | Paže je latinsky extrema. | Napověděli jste mi, není to sice úplně ono, ale napověděli jste mi – je to humerus.
  • Vy jste se učil z Wer, wie, was? No já se snad změním na stonožku.
  • Karel II. byl bezdětný, měl jenom dvě dcery.
  • To si pletete, Marie Madicejská nebyla otcem Ludvíka XIV., ale Ludvíka XIII.
  • Máme tam také různé druhy cívek. Jednu už jsme nakousli.
  • Markéto, nebo kdo to tady máte tu modrou knížku (ukazuje na zelenou), ta je vám úplně k ničemu, vy teď potřebujete tuhletu modrou.
  • Hlavně ty méně vyspělé státy – tady je vysoký přirozený přírůstek: Albánie, Island, Rusko. Island není méně rozvinutý, ale jsou tam zase dlouhé noci.
  • Já jsem myslela, že vzdělávám budoucí elitu národa.
  • Alkolholy si pamatuješ, zpiťare jeden.
  • Jste líný, že porostete mechem a lišejníkem.
  • A tento chudinka kyslík má oči pro pláč.
  • Já jsem tady snad mezi rybama.
  • Na to, že chodíš s křížkem po funuse, jsi moc živoučká.
  • Von ten náš chemický průmysl pude nahoru, až se do toho opřete.
  • Až ty budeš něco umět, tak mi dej vědět předem, aby mně z toho netrefil šlak.
  • Tebe když vyvolám, tak si zkazím výhled na víkend.
  • Otoč čumáček do tabule.
  • Člověče ty nejsi normální. Ty patříš do jinýho ústavu.
  • Z tebe ta puberta kape.
  • Koukáte na to jak tygr na škubánek.
  • Ty tu spíš jako medvídek.
  • Sešit ti přinese ježíšek? Ony totiž sešity nemaj nožičky.
  • Slepý vidí, že to je zelený.
  • Sem řekla moudro. PIŠ!
  • Já tady snad mluvím k těm lavicím.
  • Jo von se ti rozpustil autobus?
  • Matematika je věda královská, fyzika je krásná, tak vo co de?
  • Lapej moudro aspoň z chemie.
  • Vy jste takoví zvláštní tvorové, zvláštní zoologický druh!
  • Ty kdybys seděl při chemii támhle na chodbě, výsledek je stejný.
  • Kdo vidí, tak ať mi nechodí na oči.
  • Smrti filosofů jsou vždycky komické.
  • Nebuďte mrtvoly.
  • Jsme gymnázium a ne dobročinný ústav vlašťoviček.
  • Ona má chudinka poloměr 0.
  • Ty jseš na pokračování.
  • Dopsala mi propiska, ale už jsem ji nažhavil.
  • Komu připadlo to Slovensko? Tučňákům z Patagonie?
  • Vypadáte ňák nestabilně. Co jste měl k svačině?
  • Nemusím mít ani adrenalin, mě stačí 6.B.
  • Já tě praštím, to bude nádhera. Budeš mít placatou hlavičku.
  • Nechtěj, abych tě zařadila do zoologické říše.
  • Ty tvoje buňky jsou ňáký prapodivný. Jako bys je dostal z Marsu.
  • Ty jak se tu směješ, tak se jednou rozsypeš na atomy, jak se tu třepotáš.
  • Oni se nám tam chlapci drží za ručičky...
  • Šklebíš se jak mazaneček.
  • Zkoušeníčko není moje potěšeníčko.
  • A krev to ještě vesele roznáší.
  • Chudinka chemie, je tady zas poslední.
  • Nemusíte si psát všechno, ale sichr je sichr.
  • Když tě vyvolám, tak si zkazím dopoledne.
  • Umíš to sestrojit, příšero?
  • Ty se směješ jako kocour na smetanu.
  • Nezabíjej ho. Tady budu zabíjet jenom já.
  • Přestaň debilně myslet.
  • A jeden vodík sis strčila za klobouk.
  • Ženská, která neumí mluvit, není ženská.
  • Ty seš úplnej překlep.
  • Já ti dám Rudolfa II., že se ti budou protáčet panenky.
  • Proč tak láskyplně zíráš na Rudolfa II?
  • Slepý vidí... To je tvůj případ v chemii.
  • Takže matka sedí, otec nevíš…

Vybráno z přijímacích testů:

  • Jan Neruda byl zakladatel gymnázia v Praze.
  • Jan Neruda byl známý stavitel. Postavil např. Nerudovu ulici.
Autor
GyBu admin

materiál ředitelství školy